Ugrókötél edzés


Ugrókötelezni jó. Tökéletes edzőtárs, akár fogyni, akár állóképességet javítani, akár erősödni szeretnél. Más gyakorlatokkal variálva pedig nagyon komoly és teljes testet erősítő edzést végezhetsz. 
 
AZ UGRÓKÖTÉL EDZÉS ELŐNYEI
 
  • Nagyon magas fokú kalóriaégetés
  • Az edzés bárhol és bármikor kivitelezhető
  • Megfelelő technika és talaj eseténnagyon ízületbarát
  • A bonyolult lépéssorozatok lehetővé teszik a nagyon változatos edzést
  • Ideális a HIIT-hez (High Intensity Interval Training)
  • Rövid idő alatt extrém hatékony edzés
  • Az egyensúlyérzék és koordináció magas fokú fejlesztése (a vesztibuláris – egyensúlyi – rendszer stimulációja)
  • Az alap technika nagyon gyorsan megtanulható
  • Jobb tartás (az egyenes tartás elengedhetetlen)
  • A mentális koncentrációt is megedzi
  • Fejleszti a sebességet, reakcióidőt
  • Fejleszti az erőt a karokban, törzsben, farizmokban, és a lábakban
  • A profi sportolóknak fontos: Magas gyorsaság, erő, kitörési erő, izmok állóképessége, koordináció, egyensúly, mentális koncentráció
  • Gazdaságos edzőtárs, kis helyen is elfér 

Helyszín és időpont:
Meghívás alapján az előre egyeztetett helyszínen és időponton. Rendeszeres edzés később.